„Всички в един ритъм“ - дори и след края на световното първенство по футбол BMW, Audi и Mercedes продължават да следват това желязно мото. Гигантите инвестират в производствени мощности в Бразилия, въпреки че автомобилният бум в южноамериканската страна отшумява. Според източници от сдружението на автомобилните производители в Бразилия Anfavea спадът в оборота със 7,3 процента в сравнение с 2013 г. бил свързан с конюнктурата и отмяната на редица данъчни облекчения. В първото полугодие на 2014 на върха традиционно остава Fiat, a VW губи втората си позиция и се свлича до трето място след General Motors. Въпреки това атаката на премиум марките не спира – с оглед на все по-изразената средна класа BMW, Mercedes и Audi по-активно залагат на продажбите на SUV-ове. Компанията с централа в Мюнхен ще отвори новия си завод Жойнвили, Санта Катарина, още тази есен с оглед очакванията на анализаторите за увеличение на продажбите на луксозни модели до 100 000 през 2020 г. да се сбъднат. През 2015 ще последва заводът на Audi в Куритиба, а този на Daimler ще отвори врати година по-късно в Ирасемаполис.  Пазарни дялове на автомобилните компании в Бразилия
Fiat	21,62%GM	17,64%VW	17,61%Ford	9,04%Renault	6,95%Hyundai	6,90%Toyota	5,32%Honda	3,89%Nissan	1,96%Citroen	1,88%
 
       Първи тест на Mercedes C-класа Т-модел
      Първи тест на Mercedes C-класа Т-модел
    
     
       Повредите по двигателите растат
      Повредите по двигателите растат
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Audi Видеa
    Audi Видеa   
    

