TwinRUN: Градски автомобил с хъс

Общи 27 май 2013 | Speed-Press.com A- A+ 5365 посещения | без коментари

Renault представя TwinRun на 71-вото издание на GP на Монако. Новият концептуален автомобил култивира спортния дух на марката и възхвалява автомобилната страст, отдавайки почит на легендарните R5 Turbo и Clio V6.
TwinRun е истински състезателен автомобил, разчитащ на тръбно шаси, взето направо от автомобилния спорт, и централно разположен V6 двигател с 320 к.с., базиран на Megane Trophy.
Подобно на близнака си TwinZ, TwinRun е модерен и забавен поглед към градския автомобил. Двете концептуални разработки изразяват петия етап от дизайнерската стратегия на Renault, базирана на основните фази в живота.
Концепцията завъртя първите си обиколки пред публиката на Monaco Grand Prix. TwinRun е истински спортен автомобил, който допълнително култивира страстта на марката Renault към състезанията, поемайки оттам, откъдето известните R5 Turbo и Clio V6 спряха. Публиката в Монако видя трите състезателни автомобила в преследване, организирано в чест на историята на Renault в автомобилния спорт. TwinRun водеше колоната с Карлос Таварез, главен изпълнителен директор, зад волана му, следван от Clio V6 с пилота от Ф1 Шарл Пик, докато в Maxi 5 Turbo седеше прочутият Жан Раниоти.
Боядисаният в синьо TwinRun е със стегнати, графично изтеглени линии, с подчертани рамене, подсилени от червени нюанси по лентата, минаваща по цялата дължина на купето, както и две червени ивици върху покрива. Червеният цвят фигурира и в предницата, където подчертава радиаторната решетка и въздухоотворите, както и върху ултра тънките странични огледала и краищата на задния спойлер. Червен кант подчертава и черните и бели джанти.
Числото “5” върху вратите е препратка към емблематичния R5 Turbo от 80-те години. TwinRun стои здраво на пистата, обут в 18-цолови Michelin спортни гуми.
Автомобилът е разработен с помощта на Tork Engineering / Poclain Vehicules, френска компания, специализирана в подготовката на състезателни шасита. Концепцията е истински състезателен автомобил, който се е възползвал от този състезателен опит. Купето от композитни материали покрива мулти-тръбно стоманено шаси, задвижвано от централно разположен двигател, взет от Mеgane Trophy. Монтиран надлъжно пред задната ос, V6 моторът с работен обем 3498 куб. см генерира 320 к.с. при 6800 об/мин и въртящ момент 380 Нм при 4850 об/мин. Куплиран е със SADEV 6-степенна секвенциална скоростна трансмисия с дифиренциал с ограничено приплъзване. Двойният метален съединител също е взет директно от състезанията. Така автомобилът спринтира от място до 100 км/ч за 4,5 сек, а макс. му скорост е 250 км/ч.
Концепцията е добре балансирана с разпределение на масата 43/57 отпред и отзад. TwinRun ляга върху многотръбно шаси от високоякостна стомана, произходът, на което може да се проследи до самолетостроенето и което се използва на пистата. Шасито е изцяло разработено от Tork Engineering.
Шофьорът се радва на спортен волан и високо монтиран секвенциален скоростен лост за бърза смяна на предавките. Ръчната спирачка е позиционирана на нивото на скоростния лост.

 
Ключови думи:   maxi 5, megane trophy, monaco grand prix, renault, twinz
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте