BMW Group увеличава значително продажбите си през януари. Общо 112 163 автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce са доставени на клиенти през първия месец на годината, което представлява ръст от 6,6% в сравнение със същия месец през предходната година (105 193).
Марката BMW отбелязва най-силния януари в историята си. Продажбите са нараснали с 5,9% до 96 183 превозни средства (01/2011 г.- 90 858). С общо 13 070 доставки (01/ 2011 г.- 10 976 ), новото BMW Серия 1 регистрира значителен ръст от +19,1%. Въпреки предстоящата смяна на модела, доставките на BMW Серия 3 остават на високо ниво с 22 710 автомобила (01/2011 - 23 475 -3,3%).
Броят на реализираните автомобили BMW X1 достига 7445, което е с 5,6% повече, в сравнение с първия месец на 2011 г. Позитивно е развитието в продажбите на BMW X3 - 9348 доставки (2011 г.: 5984 - 56.2%) и на BMW X5 - 8,3% увеличение до 8872 единици (01/ 2011 г.: 8194). Доставките на BMW X6 нарастват с 5,0% до 3372 автомобила (01/ 2011 г.- 3211). На добър прием се радва и новото BMW Серия 6 - през януари 2012 г. са доставени 1106 единици (01/ 2011 г.- 168). Флагманът BMW Серия 7 запазва доброто си пазарно представяне с ръст от 37,1% до 5844 превозни средства (01/ 2011.- 4263).
MINI също продължава позитивната тенденция в световен мащаб. През януари 2012 г. на клиенти са доставени общо 15 768 автомобила, което е с 11,6% повече в сравнение с януари 2011 г. -14 125. MINI Countryman е моделът с най-значим принос към ръста на продажбите. Четвъртият модел на марката постига увеличение с 59,0% до 5575 единици (2011 г. 3506).
BMW Group постига силни резултати на почти всички пазари. В Азия, доставките са се покачили с 25,6% до 36 422 единици (2011 г. 29 006). Продължава и динамичното развитие в Китай, третия по големина пазар за BMW Group през 2011 г. Ръстът в продажбите там е 30,5% или 26 505 реализирани автомобила. Увеличават се доставките и в Япония +22,9% до 2731 и Южна Корея +12,9% до 2100 единици. Общо 22 443 превозни средства са били доставени на клиенти на Американския континент през януари. Това представлява увеличение от 8,2%. В САЩ, най-големия национален пазар на компанията, продажбите са се увеличили с 5,8% до 19 739 единици (01/ 2011 г.- 18 656).
Доставките на европейските пазари, са се увеличили съответно с 12,4% в Италия до 5445 (01/ 2011 г- 4845), с 10,6% във Франция до 3342 (01/ 2011 г.- 3022); 34,7% в Швейцария до 1316 (01/ 2011 г.- 977), с 31,8% в Холандия до 1550 (01/ 2011 г.- 1176.), и с 19,0% в Австрия до 1184 (01/ 2011 г.- 995.) превозни средства.
BMW Motorrad също постига значително увеличение в продажбите през януари. Доставките са се покачили с 11,1%, за да достигнат общо 5237 (2011 г.- 4714) мотоциклети BMW и Husqvarna - 544 мотоциклета или ръст от 50.3%.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!