BMW 320d Gran Turismo xDrive: Gениален Транспортер 2

Общи 25 март 2014 | Speed-Press.com A- A+ 8570 посещения | без коментари

Комби за водачите, които не обичат комби. Седан за онези, които не харесват скучните седани. Автомобил за онези, които търсят нещо различно и по-индивидуално. BMW Серия 3 Gran Turismo ми харесва все повече. С практичността и функционалността си, с просторния и светъл заради голямата остъклена площ интериор, по-високата позиция на седене, ненадминатото пространство за краката отзад (повече дори от Серия 7), огромния и гъвкав багажник (520-1600 литра, по-голям от този на комбито), увеличения с 25 милиметра клиренс. И за разлика от лимузината и комбито на Серия 3 при качване на задната седалка не ви пречи извивката на арките на калниците. Може да прозвучи еретично, но според мен Gran Turismo обезсмисля Седана и Туринга. Освен ако не сте заклет традиционалист. Защото, освен че е много по-красиво, се справя по-добре в почти всяко отношение. А с 2-литровия дизелов двигател, 8-степенната автоматична трансмисия и двойното задвижване xDrive Серия 3 Gran Turismo се превръща в почти перфектния автомобил. Особено за дълги пътувания. Подчертавам това, защото имах възможността (и удоволствието) да „навъртя” близо 3000 километра през зимата по магистрали, заснежени планински пътища, красиви серпентини по слънчевите гръцките острови и дори в проливен дъжд по черни пътища. И BMW 320d Gran Turismo xDrive доказа, че е наистина Gениален Транспортер.Без никакъв проблем събра багажа за 10-дневното пътуване на трима човека, благодарение на големия заден капак с електрическо задвижване товаренето и разтоварването е лесно и комфортно – особено в сравнение със седана. Под дъното на багажника (поддържано в отворено положение от газова пружина) има още едно много просторно отделение за вещи. При движение по магистралата много приятно впечатление ни направи ниското ниво на шума, дори и при висока скорост. Това се дължи както на добрата аеродинамика, така и на ниските обороти, при които работи двигателят. Ненадминатата 8-степенна автоматична трансмисия (няма да престана да го повтарям) е настроена перфектно към характеристиките на двигателя, винаги подбира прецизно и светкавично бързо най-подходящата за ситуацията предавка. Работата и може да се адаптира от превключвателя на Контрола на шофирането, като в режим ECO PRO се активира и функцията „безмоторно” движение, която отделя двигателя от задвижването при движение по инерция. И въпреки че автомобилът бе натоварен тежко и шофирах по-скоро бързо, отколкото икономично, разходът на гориво се колебаеше между 6,2 и 7 л/100 км. Неоправдани се оказаха и опасенията ми за по-висока чувствителност към страничен вятър заради по-високия център на тежестта – по виадуктите на новата магистрала към Игуминица попаднах в силна буря – но Gran Turismo демонстрира невъзмутима стабилност по курса. Тя се дължи на удълженото с 11 см междуосие, което освен това осигурява и много висок комфорт на возене. Дори и след преходи от 700-800 километра на ден слизах от колата отпочинал. Не се оправдаха и опасенията ми за недостатъчна мощност на двигателя – резервите от тяга и високо сцепление винаги бяха достатъчни, дори и при (леко рискови) изпреварвания. Наистина Gениален Транспортер.ИзводСлед близо 3000 километра в най-разнообразни условия и по всякакви пътища вече мога още по-категорично да заявя: BMW Gran Turismo наистина е изключително хармоничен автомобил. Особено с икономичния 2-литров дизел, превъзходната 8-степенна автоматична трансмисия и xDrive.Технически данни4 цилиндъра, турбо, отпред надлъжно • четири клапана на цилиндър • работен обем 1995 куб.см • мощност 135 кВт (184 к.с.) при 4000 об/мин • макс.въртящ момент 380 Нм при 1750-2750 об/мин • двойно задвижване • 8-степенна автоматична трансмисия • Д/Ш/В 4824/1828/1508 мм • резервоар 57 л • 0–100 км/ч за 7,9 сек • максимална скорост 225 км/ч • разход EU-Mix 5,1 л дизел/100 км • CO2 134 г/кмЦена: от 82 783 леваТова ни харесваИзключително хармоничното съчетание между Gran Turismo, 2-литровия дизел, автоматичната трансмисия и двойното задвижване. Перфектната комбинацияТова ни липсваUSB-интерфейс. Меко казано, странно е в автомобил от този ценови клас да се доплаща за такава дреболияТова ни изненадваЧудесната видимост назад – при поглед през рамо наистина виждате какво има встрани и зад автомобила.

 
Ключови думи:   bmw
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте