AMG обяви, че все още няма намерения да последва примера на конкурента си BMW M в производството на мощни дизелови агрегати. Шефът на AMG Ола Калинус заяви, че подобна идея ще доведе до твърде много компромиси, нетипични за неговата производствена линия.
Позовавайки се на примера с новия туинтурбо 5,5-литров V8 агрегат на AMG, той сподели, че технологиите за повишаване на мощността и ефективността в бензиновите двигатели е сходна с тази при дизеловите. И системата за директно впръскване и съкращението на работния обем на двигателите (downsizing) и турбокомпресорът имат положителен ефект. Според AMG бензиновите агрегати имат очевидни ползви – по-ниски нива на шум, по-ниско тегло, гъвкавост и реакция.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!