KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за февруари 2014 г. възлизат на 208 603 броя. С това компанията регистрира ръст от 5,5% за изминалия месец.
През февруари корейският автомобилен бранд отчита 18,2% ръст в Китай с регистрирани 45 704 автомобила, в Корея – 6,4% (35 000 броя), на основните пазари – 2,4% (41 620 броя), и в Европа с 2,0% (40 675 броя). Междувременно продажбите в Северна Америка претърпяват спад от 0,1% с реализирани 45 604 модела KIA.
За първите 2 месеца на 2014 г. глобалните продажби на KIA са се увеличили с 4,0%, достигайки 425 209 броя. Китай, основните пазари, Европа и Северна Америка заемат най-голям дял със съответно 12,4% (108 150 броя), 2,4% (81 793 броя), 2,4% (79 768 броя) и 1,0% (86 498 броя).
Бестселърът на KIA за февруари е представителят в Б-сегмента – KIA Rio (известен под името К2 в Китай), с общо 35 480 продадени единици. Компактният CUV Sportage заема втора позиция с реализирани 31 084 броя, следван от Cerato (известен още като Forte или К3 в Китай) с 30 326 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Optima с реализирани 18 346 единици. На 5-а позиция се подрежда Sorento с регистрирани 13 974 продажби.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!