Игра с това име се появи наскоро в най-използваната социална мрежа в света. Базирана изцяло във Facebook, тя приканва всички желаещи да споделят какво биха направили, ако разполагат с новия Ford Fiesta за 24 часа. Участниците набират подкрепа за предложенията си, а двадесет и четиримата с най-много гласове ще могат да осъществят идеите си като вземат автомобила за 24 часа и заснемат изпълнението на мисията си. Играта се разиграва на специално приложение на Facebook профила на Ford Bulgaria. През първата си активна седмица, тя се развива стремително и постоянно набира нови заявки за участие. Голямата награда за победителя, избран с най-много гласове и от специално жури, е новата Fiesta за цяло лято, с осигурено гориво и iPhone. 
Пример за участниците в играта представляват 3 видеа, които поетапно се качват в YouTube канала на Ford Bulgaria и се разпространяват в социалните мрежи в подкрепа на кампанията. Във вайрълите три различни групи известни в своите среди хора правят любимите си неща с новата Fiesta. Те предварително също са попълнили заявка какво биха направили, ако имат автомобила за 24 часа и са заснели изпълнението на идеите си.
Базираната във Facebook игра за Fiesta 24 е втората мащабна онлайн акция на Ford и “Мото-Пфое“ при лансирането на нов модел в България. През 2011 г. предпремиерата на новото поколение Ford Focus отново се проведе изцяло в интернет. Тогава за първи път нов автомобил бе представен в социалните мрежи, с цел хора, които не се занимават професионално с журналистика и автомобили, да изкажат мнението си за него от първо лице, единствено число. Онлайн базирана платформа даваше възможността на всички участници да споделят непосредствените си впечатления от тест-драйва на Focus на специално създаден сайт, в туитър или фейсбук. Изявени родни блогъри и онлайн лидери на мнение също се включиха в инициативата. 
Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в света със 723 130 регистрации за миналата година според наскоро публикуваните резултати на Polk – лидера в автомобилните проучвания и прогнозиране на трендовете. Успехът на Fiesta, регистриран от Polk, следва данните на JATO Dynamics, че глобалният автомобил на Ford от В-сегмента е най-продаваният малък автомобил в Европа за 2012 г., като европейските клиенти купуват нов Ford Fiesta средно на всеки две минути. 
 
       Jaguar планира F-Type с 600 к.с.
      Jaguar планира F-Type с 600 к.с.
    
     
       MINI разширява глобалната мрежа за производство
      MINI разширява глобалната мрежа за производство
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Ford Videos
    Ford Videos   
    

