Може би знаете, че навремето Еторе Бугати отказал да продаде автомобил от едноименната марка на румънския принц, защото сметнал обноските му за неособено изискани. Горе-долу подобна стратегия е предприела и компанията Chrysler за продажбата на новия SRT Viper 2013, който щял да се предлага само от едно от всеки пет дилърства на марката.
За да заслужат честта да предлагат спортния супермодел, търговците ще трябва да обучат персонала си, да купят специални устройства и да подобрят съоръженията си.
Така че само между 15 до 20% от дилърите ще могат да продават автомобила.
Обновеният Viper дебютира през април на салона в Ню Йорк с 8,4-литров V10 двигател с макс. мощност 640 к.с. (40 к.с. повече от предишния модел).
"Не можем по легален начин да спрем някого, който е продавал преди това Viper, да го прави отново, но можем да го затрудним, защото се задават клиенти от нова порода", са заявили от компанията.
От Chrysler не са заявили колко броя от суперколата възнамеряват да произвеждат всяка година. Най-добрата за Viper бе 2003 г., когато само в САЩ бяха продадени 2103 бройки.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!