Fiat 500 се класира на първо място в анкетата на J.D. Power за удовлетвореността на потребителя, проведена сред собственици на автомобили в Германия.
С резултат от 81,8% в категорията миникар, Fiat 500 застана начело в класацията, в която по традиция водещо място заемат германски или японски производители.
Изследването, което се провежда всяка година в цял свят, измерва удовлетвореността на потребителите по 67 критерия, разделени в 4 категории, всяка със специфично тегло в общата оценка. Присъствието (динамични характеристики, дизайн, комфорт, функционалност) обуславя до 32% от общия резултат, качеството и надеждността са с дял от 26%, експлоатационните разходи са с 22%, а удовлетвореността от дилърството на марката е с дял от 20%.
В частност, анкетата в Германия бе проведена сред 17 158 собственици на автомобили от минимум две години, които в този период са изминали средно 38 700 км. Изследването засяга модели, разделени в 9 категории – от миниавтомобили до големи SUV автомобили и е базиранo на минимум 50 въпроса.
Най-интересният резултат от това изследване е мнението, изразено от немските потребители по най-важните критерии – присъствие и динамични характеристики, пространство на пасажерите и дизайн, по които Fiat 500 получи три пъти най-високата оценка. Класиката на Fiat се отличи и по отношение на експлоатационните разходи.
Накратко, с това признание, Fiat 500, който вече е носител на множество награди за дизайн и технологии, подчертава едновременно качеството на продукта и ангажимента на Fiat Group Automobiles за непрекъснато подобряване на обслужването в цялата дилърска мрежа.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!