Ford с най-много точки в проучване „Таен клиент” в България

Общи 09 февруари 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3800 посещения | без коментари

В края на 2010 г. агенцията „Маркет айс" направи независимо изследване на професионалните качества на българските търговци на автомобили. Привидни клиенти на Ford, Peugeot, Fiat и VW са посетили автосалони на марките в няколко от големите градове в страната. Резултатите в проучването показват как се справят търговците, как предлагат колите и доколко ефективно общуват с потенциалните купувачи. Подобно проучване, известно като Mystery Shopping, не е много популярно у нас. При него специално обучени анкетьори в ролята на потенциални купувачи посещават автосалони в цялата страна и следят за цялостното поведение на служителите в тях. Тайният клиент по-късно докладва за всички фази на срещата - колко време след влизането е посрещнат и как му се е представил търговецът, обсъдени ли са нуждите му, предложени ли са му пробно пътуване и оферта, потърсен ли е за нова среща и т.н.
С най-добър резултат в проучването на „Маркет айс" са търговците на Ford, които са получили 78 от 100 възможни точки. Следващите по резултат вносители са получили 63, 60, 51, 50 и 40 точки.

 
Ключови думи:   fiat, ford, mystery shopping, peugeot
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте